• Wereldwijde bezorging
  • Scherpe prijzen
  • Grote voorraad
  • Technische ondersteuning

Retourneren

Retourneren of Ruilen

Het kan altijd gebeuren dat iets niet bevalt, verkeerd is besteld of geleverd.
In dat geval kunt u het uiteraard ruilen of retourneren.

Voorwaarden retourneren

  • Reden opgeven is niet verplicht :-)
  • 14 dagen bedenktermijn op al onze producten
  • Het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending binnen 14 dagen terug na herroeping
  • Bij defect: in 90% van de gevallen heeft u binnen 10 dagen een vervangend product in huis.
  • Defecten graag zo snel mogelijk melden
  • Transportschade moet binnen 10 werkdagen na aflevering gemeld worden om aanspraak te maken op de garantie. 

 

Retourproces voor retourneren                   

U kunt ons bellen op 0384601232 of mailen naar verkoop@techniparts.nl om de retouraanvraag starten van het product dat u wenst te retourneren of ruilen. Wij zullen dan met u bekijken en bespreken wat de beste manier is van retourneren van het product.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 

U dient u er zelf voor te zorgen dat als wij de producten weer retour ontvangen, deze als nieuw verkocht kunnen worden. Het is daarom belangrijk dat u de zending retour gaat in de originele verpakking. Om schade tijdens het retour transport te voorkomen is het noodzakelijk dat u de retour zending goed en zorgvuldig verpakt aflevert.  Als ze beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan nodig zijn om de werking van het product vast te stellen behouden wij ons het recht om in dit soort gevallen kosten in rekening te brengen. Daarnaast kunt u de volgende producten niet retourneren: ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen

Grote en zware bestellingen.

Is het retour pakket groter dan 176 x 78 x 58 cm en of zwaarder dan 30kg. Dan willen wij u vragen om na het doorlopen van het online retouraanvraag contact met ons op te nemen voor een ophaalopdracht. Als we samen met u een doordeweekse dag hebben uitgekozen om de zending op te halen is het belangrijk dat u die gehele dag beschikbaar bent. PostNL heeft voor deze dienst helaas niet de mogelijkheid om een tijdvak of dagdeel aan te geven. Komt het u deze week niet uit dan vinden wij het geen probleem als uw bestelling een week later opgehaald wordt. Zodra wij de retour ontvangen hebben krijgt u van ons een email met een ontvangstbevestiging.

Zie ook onze algemene voorwaarden