star star star star star
9 uit 1.057 reviews
search
language
DE | NL
done Persoonlijk & deskundig advies
done 20 jaar ervaring
done Snelle levertijden
done Scherpe prijzen

Retourneren

Ik heb de verkeerde producten besteld en wil deze terugsturen

Het kan natuurlijk zijn dat u een product heeft besteld, maar dat u er bij binnenkomst achter komt dat u bijvoorbeeld de verkeerde maat heeft besteld, u zich heeft bedacht, of dat het product gewoon niet naar verwachting is. In dit geval heeft u het recht om binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het pakket zonder opgave van redenen de overeenkomst te retourneren. De herroeppingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u de bestelling heeft ontvangen.

Pak het pakket goed in en verstuur het op eigen kosten naar onderstaand adres:

Techniparts B.V.
Rondweg 26
8091XB, Wezep
Nederland

Als u het pakket retour stuurt is het van belang dat u de pakbon bij het pakket indoet, zodat wij weten wij de afzender is.
Zodra het pakket binnen is zullen wij het binnen 3 dagen controleren en het aankoopbedrag crediteren.

Ik heb de verkeerde producten besteld en wil deze omruilen

Wilt u een product omruilen? Stuur dan het product retour. Plaats ondertussen direct een nieuwe bestelling, (i.v.m. levertijd en voorraad is dit de meest efficiënte manier). Wij zullen het aankoopbedrag binnen 3 dagen crediteren. Bij conventioneel omruilen gaat het meestal tot wel 3 weken duren voor u het juiste product uiteindelijk binnen heeft.

Ik heb een verkeerd/defect onderdeel ontvangen en wil deze omruilen

Wij streven er altijd naar om u, onze gewaardeerde klant, zo goed mogelijk te bedienen. Het kan in enkele gevallen helaas voorkomen dat er in ons orderverwerkingsproces een foutje word gemaakt waardoor u niet het juiste product ontvangt. In dit geval mag u onderstaand contactformulier invullen. Wij zullen u zo spoedig mogelijk via de e-mail benaderen om de beste oplossing voor u te bieden.